???? 11 مانع بر سر موفقیت یک برنامه بازاریابی @bazaryabimodern1987 1- واحد بازاریابی، بدون نظرخواهی از سایر واحدها، به خصوص واحد ، برنامه بازاریابی را طراحی می‌کند 2- واحد ، ارزشی به برنامه بازاریابی نمی‌دهد و آن را اجرا نمی‌کند یا آن را به صلاحدید خودش تغییر می‌دهد 3- واحد بازاریابی، پس از ارائه برنامه بازاریابی به واحدهای دیگر، بر نحوه اجرای برنامه بازاریابی نظارت نمی‌کند و در نتیجه، نمی‌تواند برنامه بازاریابی را به موقع اصلاح کند 4- برنامه برنامه ,بازاریابی ,واحد ,برنامه بازاریابی ,واحد ، ,واحد بازاریابی، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تعمیرات چرخ خیاطی طراحی فوتوشاپ دانلود آهنگ جدید تین موزیک پایگاه اندیشه ورزی جوان پویا پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان اندرومدا